תיקון דלתות: תיקון דלת פנים, צירים ועוד

תיקון דלת פנים - כיוון דלת ועוד

הדלתות הן חלק אינטגרלי מכל בית – החל מדלת הכניסה ועד לדלתות הפנים בכל חדר וחדר. עם הזמן, מתעורר צורך לבצע תיקון דלתות, שכן אלה נשחקות ונפגמות. די ברור לכולנו שכאשר הדלת אינה תקינה, איכות החיים שלנו עלולה להיפגע. למשל: דלת שבה הצירים אינם תקינים או אינם מכוונים ולא נסגרת, תשמיע רעש בכל תזוזה ותפריע לנו אם נרצה לנוח. כשמבוצע תיקון בדלת, כמו החלפת מנעול או החלפת ציר, אנו נהנה מאיכות חיים גבוהה יותר מעמידות של הדלת לאורך זמן.

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

שמירה על תקינות הדלתות

באיזו תדירות אתם מטפלים בדלתות שנמצאות בבית שלכם? מניסיוננו, ישנם מקרים שבהם הדלתות ‘מועדות לפורענות’ על ידי בעליהן: הם נוטים לטרוק אותן בחוזקה, למשוך אותן, הילדים מרבים לשחק בהן ומה לא. רוב הסיכויים שהשחיקה של דלתות אלה תהיה מהירה, מה שיצריך תיקוני דלתות תכופים. לעומת זאת, סגירה עדינה של הדלתות, השתדלות שלא להביא אותן במגע עם מים והתנהגות שתשמור על תקינותן – צפויה להאריך את חייהן.

רגע לפני שאתם מחליפים את דלתות הבית

לקוחות רבים שלנו תוהים אם עליהם להחליף את דלתות הבית, רק בשל בעיה בדלת אחת או שתיים. לא תמיד הם מודעים לכך שניתן לבצע תיקון דלת, בהשקעה קטנה בהרבה. רק כדי לסבר את האוזן, המשמעות הכספית של החלפת דלתות בכל הבית (הרי לא תחליפו דלת אחת או שתיים בלבד), מגיעה לרוב לאלפי שקלים (אפילו ההוצאה תגיע בקלות לחמש ספרות עם פירוק הדלתות הישנות והתקנת החדשות).

במקרים מסוימים, הבעיות בדלתות הבית ניתנות לתיקון, ולכן כדאי לבדוק לגבי אפשרות תיקון הדלתות – כדי להימנע מהחלפתן, לפחות בשנה-שנתיים הקרובות. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בסוגיה – ומקסימום, גם אם לא נמליץ על תיקון, לפחות תכירו אותנו לפעמים הבאות שבהן תזדקקו לתיקון כלשהו.

תיקון דלת בהנדימנו

שירות מרכזי שאנו מעניקים בהנדימנו הוא תיקון דלתות, ובתחום זה צברנו ניסיון של שנים. הניסיון והידע הרב מעניקים ללקוחותינו את השירותים הטובים ביותר בתחום זה. כשמדברים על תיקון דלתות, הכוונה היא לא רק לדלת עצמה, אלא גם למשקופים ולאביזרים הנלווים לדלת. לקבלת שירות ניתן לפנות אלינו ולקבל תיקון דלתות מקצועי ואמין.

סוגי תיקוני הדלתות שאנו מבצעים:

המיומנות והניסיון הדרושים

אין ספק כי לדלת שאינה תקינה צריך לגשת בעל מקצוע שצבר ניסיון רב בתחום, שכן במקרים רבים תיקון דלת דורש מחשבה רבה, השקעה ודיוק. ככל שהתיקון יהיה איכותי יותר, הדלת תחזיק מעמד זמן רב יותר ותשרת אתכם שנים ארוכות. במסגרת השירות הניתן בהנדימנו, באפשרותנו להעניק לכם גם טיפים לאחר התיקון שיסייעו להארכת חיי הדלת.

כדאי לבדוק בעצמכם לפני תיקון דלת על ידינו

רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון או לוחצים כאן על לחצן הוואטסאפ, ההמלצה שלנו היא לערוך מספר בדיקות קטנות, שיעזרו לכם וגם לנו להעריך טוב יותר מה הבעיה שדורשת תיקון בדלת:

הדלת שלי לא תקינה. מה לעשות?

 

כדי להגיע מוכנים ככל האפשר לתיקון בביתכם, אנו נבקש, במקרים רבים, צילום של התקלה בדלת. ניתן לשלוח אלינו באמצעות WhatsApp תמונות ו/או סרטון של הבעיה, ואנו נחזור אליכם עם פתרונות אפשריים, אחרי שנוכל לדעת טוב יותר כיצד יש לטפל בבעיה. חשוב לנו להדגיש: אנחנו שקופים עם הלקוחות במעמד תיקון הדלת, לאחר שהבנו מה בדיוק הייתה הבעיה – רק לאחר מכן, נוכל להסביר מה בוצע כדי לתקן אותה וכיצד מומלץ להתנהג עם הדלת מעתה והלאה.

מטעמי בטיחות וביטחון, תיקון דלתות מבוצע על דלתות פנים שונות, מלבד דלתות ממ”ד ודלתות זכוכית.

ליצירת קשר עם הנדימנו: 054-5463390. ניתן לשלוח תמונות תיקונים בדוא”ל: handymeno@gmail.com.

צפו בסרטוני תיקון דלתות משטח העבודה

החלפת צילינדר לדלת כניסה
Play Video about החלפת צילינדר לדלת כניסה

החלפת צילינדר לדלת כניסה

נגן וידאו

החלפת מנעול חשמלי בדלת כניסה לבניין

נגן וידאו

תיקון דלת פנים והחלפת ציר לדלת

לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן