תיקון דלתות כניסה לבניין – למה דלת הכניסה ללובי מועדת לפורענות?

תיקון דלתות כניסה לבניין

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

תיקון דלתות הוא אחד התחומים המרכזיים שבו אני עוסק. בין היתר, אני מבצע תיקון דלתות כניסה לבניין. במהלך שבוע ממוצע אני מקבל פניות לא מעטות מוועדי בתים, שקוראים לי לתקן דלת כניסה לבניין שמנגנון הנעילה שלה נשבר או נשחק והיא זקוקה למנגנון חדש, לבצע החלפת צירים שנעקרו ממקומם, לתקן את הסוגר ההידראולי (מנגנון הסגירה האוטומטית) ועוד.

דלת הכניסה לבניין – מועדת לפורענות

את דלת הכניסה לבניין שלכם אתם רואים בכל יום. היא נפתחת ונסגרת מאות פעמים ביום על ידיכם, בני המשפחה שלכם, החברים שלכם, בעלי מקצוע וכמובן – ילדים, שלא ממש מתחשבים בצורך לתחזק אותה היטב. הילדים (וגם חלק מהמבוגרים, כפי שכבר ראיתי), נוטים להישען עליה, למשוך אותה, לדחוף ומה לא. בקיצור, הדלת היא הקורבן הנגיש ביותר וסופגת עשרות מכות בכל יום – מה שמוביל לצורך לבצע תיקון דלת כניסה ללובי לעתים תכופות…

למשל, מקרה שחזר על עצמו בכמה בניינים שבהם ביצעתי תיקון דלת כניסה ללובי: חבר של אחד הילדים בבניין, בן 10 בסך הכל, לא הצליח להקיש את קוד הכניסה שהוא אמור להכיר. אחרי שני ניסיונות הוא מנסה למשוך את הדלת בחוזקה. או מקרה אחר: שני שכנים נפגשים בדלת הכניסה, אחד מהם נשען עליה וגורם לשחיקה של הצירים ולמתיחה של הסוגר ההידראולי עד קצה היכולת.

יש פתרון טוב מספיק לאורך זמן?

התשובה לשאלה הזו, היא לצערי – לא. בעבר כבר ביצעתי עשרות פעמים תיקון דלתות כניסה לבניין, ובחלק מהפעמים, זכיתי לטלפון נוסף מוועד הבית של בניין מסוים לאחר כמה חודשים: “מנו, הדלת שוב צריכה תיקון”, אומר בדרך כלל נציג הוועד. שוב בשל חוסר זהירות, יש לבצע תיקון דלת כניסה ללובי…

מכיוון שאתם לא יכולים לחנך את דיירי הבניין, סביר להניח שתזדקקו לתיקון דלתות כניסה לבניין אחת לכמה חודשים. עם זאת, אתם בהחלט יכולים לשלוט באיכות העבודה באמצעות קריאה להנדימן מנוסה ואחראי. כמו כן, אתם יכולים לשלוט בטיב החלקים שיותקנו בדלת – בין אם בצירים האיכותיים ביותר, במנגנון הסגירה הטוב ביותר ובייחוד – במנגנון הנעילה העמיד ביותר. אחרי הכל ומניסיוני הרב, עבודה טובה בשילוב חלקים איכותיים, אמורים להביא לדלת עמידה יותר לאורך זמן.

ומה עם אחריות?

אסיים עם השאלה שכמעט כל נציג ועד בית שואל אותי: “יש אחריות על תיקון דלתות כניסה לבניין?” – ומכיוון שאני לא מפזר הבטחות שווא, אני משיב מיד בשלילה. לצערי, לא ניתן להתחייב שאחד הדיירים בבניין או אחד האורחים, לא יחבל בדלת או לא ימשוך אותה בחוזקה. זו הסיבה שבגינה לא ניתן להתחייב לאחריות על תיקון דלת כניסה ללובי – ואת זה אני אומר באופן השקוף והישיר ביותר לנציגי הוועד.

צפו: החלפת מנעול חשמלי לדלת כניסה לבניין

לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן