תיקון דלת פנים - תיקון ידית לדלת

דלתות פנים נמצאות כל הזמן בשימוש: כאשר אנחנו מתקלחים, כאשר מרדימים את התינוק ורוצים קצת שקט, כאשר מתלבשים ורוצים פרטיות, כאשר מכינים שיעורי בית ועוד. מכיוון שאנחנו משתמשים בהן כל יום וכל הזמן, הן נוטות להישחק ולפתח תקלות שונות. כמובן שלאופי השימוש בדלתות, יש חשיבות: למשל, אם יש לכם ילדים, הם עלולים לטרוק את הדלתות בחוזקה ולהיתלות על הידיות שלהן. אם אתם שוטפים את הרצפה באופן לא זהיר, הדלתות עלולות לספוג מים ולהתנפח. בשורה התחתונה, כאשר משהו קורה לדלתות, אתם תצטרכו שירות תיקון דלת פנים.

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

יש סוגים שונים של דלתות פנים – מהדלתות הישנות שהמשקופים שלהן עשויים עץ אורן מלא וצבועות בצבע שמן (ואותן ניתן לתקן בכל מצב) ועד לדלתות פנים חדישות יותר (פנדור, אלון, חמדיה ודומיהן) שמצופות במגוון ציפויים, בעלות שכלולים רבים ומנגנונים שונים. כמי שעוסקים בתיקון דלתות פנים, הלקוחות משתפים אותנו במחשבות שלהם – האם כדאי להחליף את הדלתות בכל הבית בגלל בעיה בדלת אחת, או שכדאי לתקן את הבעיה הזו. בחלק מהמקרים, הם לא מעלים על דעתם שתיקון דלת הפנים שלהם בהשקעה לא גדולה, צפויה לפתור את הבעיה.

תחשבו על זה: החלפה של כל הדלתות בבית (הרי מן הראוי שלא תחליפו רק דלת אחת) תגיע להשקעה שעולה על 10,000 ש”ח בוודאות – בהחלט סכום לא מבוטל. כדאי לנסות ולבדוק אם ניתן לתקן את דלת הפנים ולדחות את החלפת הדלתות בכל הבית בעוד שנתיים או שלוש לפחות. 

תיקון דלתות פנים - התקלות הנפוצות

טיפ קטן

לפני השיחה אלינו או אפילו תוך כדי, כדאי שתשלחו לנו צילום של התקלה בדלת הפנים שלכם. הכי פשוט לעשות זאת באמצעות הודעת WhatsApp עם סרטון או תמונות המתארים את הבעיה – וכך יהיה לנו קל יותר להעריך מה הבעיה (וגם אם שלחתם סרטון או תמונה, חשוב לשתף אתכם כי לא תמיד זה ניתן).

מטעמי בטיחות וביטחון, תיקון דלתות מבוצע על דלתות פנים שונות, מלבד דלתות ממ”ד ודלתות זכוכית.

ליצירת קשר עם הנדימנו: 054-5463390. ניתן לשלוח תמונות תיקונים בדוא”ל: handymeno@gmail.com.

צפו בסרטוני תיקון דלתות פנים משטח העבודה

נגן וידאו

החלפת ידית לדלת והחלפת מנעול לדלת

נגן וידאו

תיקון דלת פנים והחלפת ציר לדלת

לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן