החלפת מנוע למיטה מתכווננת

מיטה מתכווננת חשמלית

כל מיטה חשמלית מתכווננת, בין אם מיטת יחיד ובין אם מיטה זוגית, מכילה מנוע. במיטה זוגית, מדובר בשני מנועים, אחד לכל צד, הנשלטים על ידי שני שלטים. המנוע מאפשר לראש המיטה להתרומם ולרדת בהתאם לרצונכם ולנוחיותכם, ואף לאזור הרגליים להתרומם ולרדת לפי דרישה. במקרים מסוימים, המנוע או אחד המנועים במיטה החשמלית המתכווננת שלכם, עלול להפסיק לעבוד. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לבחון את הבעיה ואף לבצע החלפת מנוע למיטה מתכווננת.

מנועים למיטות מתכווננות מיוצרים על ידי יצרנים שונים, אבל ניתן לומר בכלליות, כי המנועים נחלקים לשתי קבוצות:

  • מנוע יחיד – מדובר במנוע אחד השולט גם בראש המיטה וגם באזור הרגליים
  • שני מנועים נפרדים – מנוע השולט על ראש המיטה בנפרד ומנוע השולט באזור הרגליים בנפרד

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

המיטה לא מגיבה - מה עושים?

קודם כל בוחנים מה מקור הבעיה. ייתכן שאתם תחשבו, באופן טבעי, שהמנוע של המיטה סיים את חייו, אבל בפועל מדובר בתקלה אחרת ופשוטה יותר, למשל בשלט שלכם או בספק החשמל למנוע. כדי לדעת בדיוק מה הבעיה, אנו יכולים להגיע אליכם ולבחון זאת בכלים העומדים לרשותנו.
 
אם בכל זאת, הבעיה היא מנוע תקול, יש להחליף אותו. חשוב לציין בהקשר זה, שאנו מבצעים החלפת מנוע למיטה מתכווננת לפי דרישה – ואיננו מחזיקים במלאי של מנועים רבים מסוגים שונים. לכן, בהינתן שהמנוע במיטה שלכם תקול, אנו נבחן אם ניתן להשיג את המנוע הדרוש – ואם כן, נתאם את החלפתו באחר. כבר נתקלנו במקרים שבהם המיטה ישנה מאוד ולא ניתן להשיג את המנוע המבוקש שיצא מייצור.

ליצירת קשר עם הנדימנו: 054-5463390. ניתן לשלוח תמונות תיקונים בדוא”ל: handymeno@gmail.com.

לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן