צפו בביצוע החלפת ידית ומנעול לדלת

החלפת ידית ומנעול לדלת

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בסרטון שלפניכם אתם מוזמנים לראות כיצד נראים ידית ומנעול דלת פנים די ישנה בבית מגורים, לצפות בשלבי התיקון שלה ולראות כיצד היא נראית לאחר התיקון (רמז: אחרת לגמרי). מצבים כאלו מוכרים במיוחד כשמדובר בדלתות פנים מעץ, בעיקר אם הדלתות ישנות יחסית.

במצב ההתחלתי, הידית משוחררת וכמוה גם המנעול, מה שלא מאפשר סגירה תקינה של הדלת. לאחר פירוק הידיות הישנות והמנעול שבדלת, הותקן מנעול חדש ולאחריו ידיות חדשות. כמו כן הותקנו רוזטות חדשות לדלת, ובסיום העבודה הדלת חזרה לתפקד כפי שצריך.

החלפת ידית לדלת היא תיקון נפוץ במיוחד בדלתות פנים בבתים שבהם חיים כבר כמה שנים, ובייחוד אם יש ילדים בבית.

במקרה זה, מדובר בתיקון שבוצע בחדר ילדים, שבו הדלת מטבע הדברים נשחקה עם השנים. החלפת מנעול וידית לדלת היא תיקון שאמור להחזיק מעמד לטווח ארוך, זאת בתנאי שההתייחסות לדלת היא עדינה ולא אגרסיבית מאוד.

צפו בביצוע התיקון:

כמה טיפים לשמירה על דלתות פנים

  • ניקיון ותחזוקה – אם לא תנקו את הדלת אחת לכמה שבועות לפחות, יצטבר לכלוך על הדלתות והן יאבדו מהברק ומהיופי שלהן. מספיק להעביר מטלית לחה על הדלת במקרים מסוימים, כדי לשמור עליה.
  • אל תזניחו את המשקופים – מכיוון שהמשקופים צוברים עובש ועלולים להתנפח עם השנים, הקדימו תרופה למכה ושמרו עליהם תקינים. השתדלו שמים לא ייגעו בהם והקפידו לשמור על ניקיונם. אם המשקופים אינם כבעבר, תמיד תוכלו להזמין אותנו לביצוע שחזור משקופים.
  • שמן לצירים – דלת חורקת היא לא דבר שכיף להאזין לו, ולכן מומלץ לשמן את הדלת מדי פעם. עם זאת, אל תשמנו את הצירים יותר מדי, כי הדבר עלול להסב יותר נזק מתועלת.
  • והכי חשוב: לנהוג בדלת בעדינותכמעט כל תיקון דלת שאנו מבצעים נובע מחוסר זהירות של בני הבית. למשל: ילדים שמושכים בחוזקה את הדלת, טריקה של הדלת, נטייה לשחק במנעול ובידית וכדומה. דלת שתנהגו בה בעדינות, תישמר לרוב תקינה לאורך זמן.
לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן