הספה שלכם עם בטן? תיקון ספה שוקעת בהנדימנו

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בכל כמה ימים, ולעתים אפילו מספר פעמים ביום, אני מקבל את הטלפון הבא: “שלום, אתם מבצעים תיקון ספה שקועה? הספה שלי שקעה ואני חושב שנשברה”. בדרך כלל, מדובר בספה ארוכה (‘ספת 3 מושבים’). לפני מספר ימים קיבלתי טלפון מסוג זה ובו הלקוחה הסבירה על שתי ספות ארוכות ששקעו עם הזמן.

כשהגעתי לדירה כדי לבחון את הבעיה, גיליתי שתי ספות ארוכות ששקעו באמצען. למעשה, שתי הספות שקעו מכיוון שלא הייתה תמיכה כלשהי באזור האמצע שלהן. למעשה, ניתן לומר כי הלקוחה הזמינה הנדימן בזמן – שכן בסיסי העץ של הספות התעוותו וכמעט נשברו. יתרה מזאת – להערכתי, אם הספות היו שוקעות בעוד סנטימטר אחד, תיקון הספות שביצעתי לא היה אפקטיבי, שכן הבסיסים היו נשברים.

במהלך עבודת התיקון בבית הלקוחה, טיפלתי בחיזוקים פנימיים באזור אמצע הספות. חשוב לבצע תיקון ספות מסוג זה כדי לשמור על הספה ולהגדיל את הסיכוי שהיא תאריך ימים. לשמחתי, הלקוחה הייתה מרוצה מאוד מהתיקון ואף כתבה את התודה הבאה:

מנו המדהים נענה מהר לבקשה שלנו ותיקן לנו חלק ששקע בספה! מחיר הגון לעבודה מעולה! הוא מהיר ואדיב ואפילו עשה מעבר למתבקש 🙂 ממליצה בחום!

Posted by Inbar Eli Shachar on Tuesday, February 28, 2017

 

אז למה הספות שוקעות?

ספות הן רהיט מרכזי מאוד בבית, בדיוק כמו המיטה עליה אנחנו ישנים בכל יום, או שולחן פינת האוכל עליו אנו סועדים, בדרך כלל, לפחות פעם ביום. תיקון ספה שקועה מהסוג שתיארתי נחשב לנפוץ מאוד בבתים, ובמיוחד בבתים עם ילדים, אבל לא רק. גם אם מדובר במבוגרים ששוכבים על הספה, או מפעילים עליה לחץ או משקל – הספה עלולה לשקוע בתוך זמן קצר.

לכן, אם יש לכם ספות ארוכות בבית, מה שמומלץ לעשות כדי להאריך את חיי הספה, הוא לנהוג בה בזהירות, עד כמה שניתן. בנוסף, אם לספה אין תמיכה באזור האמצעי שלה, ניתן להזמין הנדימן על מנת לחזק את הספה כדי שלא תשקע, אפילו אם היא נמצאת בימיה הראשונים אצלכם בבית.

תיקוני ספות בהנדימנו

כאשר מדובר בספות, אנו בהנדימנו מבצעים שני סוגי תיקונים מרכזיים:

  • תיקון רגליים שבורות – התיקון יכלול את החלפת הרגליים בספה.
  • תיקון בסיס ספה שבור – הבסיסים כאמור, עשויים מעץ ומצויים מתחת לריפוד. התיקון במקרה הזה מבוצע כך שהתוצאה המתקבלת נעימה לעין.
לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן