תיקון ברז אמבט? כך תשמרו על הברז שלכם

תיקון ברז אמבטיה - צינור ברז

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

לא פעם אני מקבל קריאה לביצוע תיקון ברז אמבטיה. ברז זה נמצא בשימוש בכל יום על ידי מספר אנשים בדרך כלל, ולא כל אחד מתנהל עם הברז באותו האופן. יש זהירים יותר וזהירים פחות בהתנהגות אל הברז…

וכמו בכל פעם כשמדברים על תיקונים לבית, התנהגות לא זהירה גוררת לרוב לנזק ולצורך בתיקון. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לשמור על ברז האמבטיה שלכם.

  • לא למשוך את הברז – בדרך כלל כאשר מושכים את הידית, השרשרת שעשויה מפלדת אל-חלד דקה מאוד, עלולה להיפרם. בתוך השרשרת נמצאת גומיה שנקרעת כתוצאה מכך, ולכן יש צורך להחליף את הצינור השרשורי. לשם כך, יש לקנות צינור לברז בעצמכם, בלי צורך לקרוא לי על מנת לבצע עבורכם תיקון ברז אמבטיה. אבל… דגש חשוב מאוד הוא לא לרכוש את הצינורות הזולים מאוד. אם השימוש בברז האמבטיה סטנדרטי, אני ממליץ לכם לרכוש את הצינורות האיכותיים יותר, שאמנם יעלו לכם מעט יותר, אבל יחזיקו מעמד לאורך זמן.
  • לנקות את הברז – מדי פעם, הקפידו לנקות את הברז על מנת של תצטבר אבנית על גוף הברז וחלקיו השונים. קודם כל, אני חושב שתסכימו איתי שאבנית לא נראית טוב ויוצרת תחושה לא נעימה. שנית, האבנית מקלקלת את ציפוי הניקל של הברז. אפשר לנקות את ברז האמבטיה שלכם בתדירות גבוהה (אחת לשבוע-שבועיים) על ידי התזת חומץ לבן (למאכל) שאפשר להשיג בכל סופרמרקט. לאחר ההתזה יש להמתין ורק אז לשטוף. במקרים קשים יותר, מומלץ אף להשרות את הברז, כפי שכתבתי לפני כמה זמן בדף הפייסבוק שלי.
  • לוודא שהמים זורמים כמו שצריך – דאגו ל’חורים’ שבברז והיו בטוחים שהמים יוצאים כמו שצריך. ניתן לשים לב לכך בכל אמבטיה. אם אתם נתקלים במים שלא זורמים חזק או לא יוצאים בכלל, ניתן לבצע החלפת ברז, אך לפני שאתם עושים זאת, נסו לגרום למים לצאת על ידי החדרת סיכה או מחט לתוך החורים. כמו כן, גם כאן הפתרון עשוי להיות השרייה של קצה הברז.
  • לנקות את הפילטר בפיה השנייה – מי מכם שאוהב למלא אמבטיות (ולא לחסוך במים…), משתמש בפיה הנוספת לצד זו שאליה מחובר צינור ברז האמבט. לעתים אני מקבל פניות מלקוחות שטוענים שהמים לא זורמים בלחץ חזק וכי הזרימה חלשה. הסיבה לרוב, היא פילטר סתום. תיקון ברז במקרה יכול להימנע! כל שעליכם לעשות הוא לפרק את הפילטר, לנקות אותו ולבדוק אם המים זורמים כמו שצריך. אם לא, פנו לתיקון או החלפת ברז – שירות שכמובן אני מספק ללקוחות רבים.
לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן