למה דלת ארון המטבח שמתחת לכיור נוטה לצאת מהמקום?

החלפת ציר בדלת שמתחת לכיור במטבח

צרו קשר עם הנדימנו בטלפון 054-5463390 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

מה אתם מאחסנים בארון מתחת לכיור המטבח שלכם? אוכל לענות לכם בעצמי, על סמך שנות הניסיון שצברתי בתיקון ארונות מטבח בבתי לקוחות: רובכם מאחסנים שם את פח האשפה, חלק ניכר מכם מניחים שם את חומרי הניקוי, בקבוקי שתייה, מתקן לשקיות, פומפה ואביזרים נוספים נגישים. צדקתי? גם בבית שלכם זה ככה בדיוק?

נגן וידאו

אני לא יודע מה הסטטיסטיקה, אבל אני די בטוח שארון המטבח שמתחת לכיור הוא הארון שנפתח ונסגר הכי הרבה פעמים ביום. תוסיפו לזה את העובדה שבחלק מהמקרים אתם פותחים אותו בידיים רטובות (“רק כדי לזרוק משהו לפח”) או מחזירים אליו את חומרי הניקוי שנוזלים מעט מהבקבוק שפולטים גזים בשל החומרים שמהם הם מורכבים, ותקבלו ארון מטבח שחשוף לבלאי רב.

לכן, לא פלא שרבות מהקריאות לתיקון ארונות מטבח נוגעים לארון הזה, שמתחת לכיור. הקריאות נוגעות בדרך כלל לבעיות בצירים, העשויים מתכת ונוטים להחליד. התוצאה היא שציר מסוים עלול לצאת מהמקום, הדלת לא נסגרת טוב או במקרים הקיצוניים יותר – הציר נשבר. לעתים, בנוסף לכל זה, העץ שממנו עשויה הדלת נרקב באזור הקרוב לציר, ולא ניתן להתקין ציר חדש באותו המקום.

שימו לב שבשל הגורמים שהזכרתי כאן, גם העץ שברצפת הארון נוטה להתבלות ולהתקלף, כי היא סופגת באופן ישיר את המים שמטפטפים, את האשפה שלא ‘נקלעה’ לפח ומקצת מחומרי הניקוי שלכם. אבל בדרך כלל, מה שמפריע יותר הוא הציר שגורם לדלת לא להיסגר ומפריע לתפעול המטבח.

האם אפשר לתקן את הבעיה?

הפתרון הוא החלפת הצירים שבארון המטבח שלכם, והדבר צריך להיעשות בצורה מקצועית. גם לאחר החלפת הצירים, יש צורך בכיוון מדויק שלהם, כך שבסוף העבודה, כשארון המטבח סגור, לא יורגש שבוצע תיקון כלל. כמובן שאני יכול להגיע אליכם עם הצירים החדשים שיותקנו בארון ולבצע את התיקון.

ועוד דבר קטן: כמעט תמיד אבקש מכם לשלוח אליי בוואטסאפ תמונה של הצירים, כדי לדעת עם אילו צירים בדיוק להגיע. זאת מכיוון שלא כל הארונות מכילים את אותם הצירים, וגם בדרך זו אפשר ללמוד על מצב הדלת, ואם היא במצב תקין או בלויה. במקרים שבהם הדלת במצב רעוע במיוחד, אהיה שקוף וכן איתכם ואמליץ על החלפת הדלת, ככל שהדבר מתאפשר לכם.

התיקון בוצע? תתחדשו. כמובן שעכשיו, כדי לשמור על הצירים שלכם בארון המטבח, כדאי להקפיד לפתוח את הארון בידיים יבשות תמיד. טיפ קטן נוסף, אם הדבר מתאפשר לכם: שקלו להעביר את פח האשפה אל מחוץ לארון המטבח. הדבר יגדיל את הסיכוי לשמור על ארון המטבח שלכם לאורך זמן.

לתשומת לבכם

השירות ניתן באזור המרכז בלבד (קו רעננה-כפר סבא עד ראשל"צ-נס ציונה)

דילוג לתוכן