רכישת רהיט חדש היא תמיד דבר טוב – במיוחד אם מדובר ברהיט גדול, משמעותי ושימושי שנכנס לבית. סלון חדש למשל, הוא רהיט בסדר הגודל הזה – הוא בדרך כלל משמש את המשפחה והאורחים בבית במשך מספר שנים (וכבר נתקלתי במקרים שבהם סלון נשאר בשימוש גם לאחר 20 שנה), פונקציונלי ושימושי.

דמיינו לעצמכם את הרגע המושלם הבא: הסלון החדש שלכם מגיע לבניין שבו אתם גרים, המובילים מובילים אותו אל הדירה שלכם, אבל אז… אתם מגלים שהוא לא עובר בדלת. בדרך כלל, מקרים כאלו קורים כאשר הרהיט רחב יותר מאשר רוחב המשקוף שבדלת הכניסה, במיוחד אם הדירה עוברת שיפוץ שכולל החלפת דלתות או משקופים.
כזה היה המקרה של אחד מלקוחותיי, שרכש סלון חדש, אבל גילה לפתע שהסלון שבו השקיע את מיטב כספו, פשוט לא עובר בדלת. המובילים שהביאו את הסלון לדירה, לא הצליחו להתמודד עם המצב ופשוט השאירו את הספה מחוץ לדירה. השלב הבא, אולי כצעד של ייאוש, היה לצלצל אליי כדי לשאול מה הנדימן יכול לתרום במצב הזה.
לאחר כמה שאלות ששאלתי בטלפון, החלטתי להגיע אל הדירה. זה לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר פירקתי את הספה לשניים – ואז סוף סוף היא נכנסה לדירה, באיחור אלגנטי… את הספה הרכבתי בתוך הדירה לשביעות רצונו של הלקוח, כך שלא ישימו לב שהיא פורקה והורכבה.
בסופו של דבר, קיבלתי את תודתו של הלקוח בפייסבוק:
מנו, עשית לי את השבת. קניתי סלון שלא עבר בדלת והמובילים פשוט השאירו את הספה בחוץ. כל כל הרבה עוגמת נפש אחרי חיפושים ארוכ…
Posted by Sagz Bugz on Friday, January 6, 2017